Iisraeli võidulugu on kuulatud kaks korda rohkem kui Portugali oma (1)

Vahur Joa
, Reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Netta ja Salvador
Netta ja Salvador Foto: Elu24.ee fotomontaaž

Netta laul «Toy», mis võitis ülekaalukalt selle aasta Eurovisiooni, on enda labasuse ja lapsikuse tõttu saanud paljud kriitikat. Laulu on kritiseerinud ka lauluvõistluse eelmise aasta võitja, kuid ometi on Iisraeli lugu kuulatud rohkem kui Portugali oma.

Seda vähemalt YouTube'i numbrite järgi.

Kui vaadata nii Netta kui Salvador Sobrali finaali esitluste kuulajanumbreid, siis Nettal on neid üle kahe korra rohkem. 

Netta laulul «Toy» on YouTube'is 24 579 408 vaatamist, aga Salvador Sobralil vaid 10 741 028. Ja seda vaatamata sellele, et selle aasta Eurovisioonist on möödas üheksa päeva ja eelmise aasta Eurovisioonist üle aasta. 

Netta «Toy»

Salvador Sobral «Amar Pelos Dois»

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles